Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławnie
System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie na rok 2025

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Sławnie na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005311437
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mielczarskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Sławno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 598105452
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.slawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.slawno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Sławnie na rok 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4fdb0be-4a1b-4086-a2d4-0b8d6b0ad0f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589692
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00494842/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Sławnie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00589692 z dnia 2024-11-12
2024-11-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi
społeczne: Tak
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4fdb0be-4a1b-4086-a2d4-0b8d6b0ad0f4
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: bip.mops.slawno.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,
3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( ePUAP ) https://www.gov.pl/web/gov/warunki- korzystania,
4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
5) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6) składane przez Wykonawców zapytania do specyfikacji powinny być opatrzone zapisem: Zapytanie do specyfikacji warunków
zamówienia dotyczące zadania pod nazwą:
Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie.
7) Zamawiający nie odpowiada za wyjaśnienia udzielane Wykonawcom przez inne osoby i instytucje nieuprawnione do
bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami, niż wymienione w niniejszej SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławnie, ul. Mielczarskiego 1, 76-100
Sławno
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@slawno.pl; telefon: 59 810 00 66 lub
pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w punkcie 1.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie: tryb podstawowy- wariant I (bez negocjacji) w oparciu o art. 275-296
ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 1605 ze zm. ) zwanej dalej "ustawą pzp".
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
cały okres obowiązywania umowy.
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00589692 z dnia 2024-11-12
2024-11-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
7. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławnie, ul. Mielczarskiego 1, 76-100
Sławno
8. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@slawno.pl; telefon: 59 810 00 66 lub
pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w punkcie 1.
9. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie: tryb podstawowy- wariant I (bez negocjacji) w oparciu o art. 275-296
ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 1605 ) zwanej dalej "ustawą pzp".
10. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
11. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
cały okres obowiązywania umowy.
12. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS ZP.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 280000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie w średniej ilości dziennej 90 przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z
wyjątkiem świąt (4x drugie danie, w tym: 2 x w tygodniu danie mięsne, 2 x w tygodniu danie półmięsne lub bezmięsne, 1 x w
tygodniu zupa z wkładką mięsną plus chleb. Przez święta rozumie się dni ustawowo wolne od pracy. Planuje się
szacunkową wielkość zamówienia w ilości szacunkowej 5400 szt. posiłków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodny z zapisami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00589692 z dnia 2024-11-12
2024-11-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy:
1. posiadający kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj.:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o
zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez
Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
2. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia, tj.:
Wykonawca musi wykazać, że będzie posiadał, po wyborze jego oferty, a przed terminem zawarcia umowy, opłacone
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na
kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie
spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w
niniejszym postępowaniu (Załącznik nr 3)
3. posiadający zdolności techniczne lub zawodowe zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia, tj.: Wykonawca musi
wykazać, że wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę polegającą na żywieniu zbiorowym tj. przygotowaniu wraz z
wydaniem posiłków obiadowych w szczególności dla uczniów szkół, pacjentów szpitala, podopiecznych domów pomocy
społecznej itp. odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie
mniejszej niż 125.000,00 zł brutto (kryterium obligatoryjne, konieczne do spełnienia warunku udziału w postępowaniu).
Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do dokumentu należy załączyć dowody potwierdzające, że wykazane
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego
usługi wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów
poświadczających, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W razie konieczności, szczególnie
gdy wykaz lub dowody, o których mowa wyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego
dokumentu wynika, ze zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić
się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie
dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu
Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do
oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu (Załącznik nr 4)
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00589692 z dnia 2024-11-12
2024-11-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez
właściwego państwowego inspektora sanitarnego do przewozu żywności (posiłków) (Załącznik nr 5)
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje pomieszczeniami dopuszczonymi przez właściwego państwowego inspektora
sanitarnego do przygotowywania posiłków obiadowych od surowca do gotowego wyrobu oraz dystrybucji gotowych posiłków
w ramach cateringu. W przypadku udostępnienia miejsca w którym przygotowywane będą posiłki podmiot udostępniający
musi posiadać zezwolenie (decyzje lub zaświadczenie) właściwego inspektora sanitarnego zezwalającą na produkcję
posiłków obiadowych od surowca do gotowego wyrobu, podawanych w naczyniach wielokrotnego użytku oraz dystrybucję
posiłków w systemie cateringowym. Pomieszczenie wskazane w zdaniach poprzednich musi znajdować się w odległości nie
większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający do oceny będzie brał odległość rozumianą jako długość w
metrach lub kilometrach trasy (drogi) jaką będą dostarczane posiłki, wskazaną w druku oferty (Załącznik nr 1). Pomiarów
należy dokonywać za pomocą narzędzia internetowego Google Maps.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. znajdujący się w sytuacji
ekonomicznej lub finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia, tj.:
Wykonawca musi wykazać, że będzie posiadał, po wyborze jego oferty, a przed terminem zawarcia umowy, opłacone ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż
250.000,00 zł.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na
podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym
postępowaniu (Załącznik nr 3)
3. posiadający zdolności techniczne lub zawodowe zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia, tj.: Wykonawca musi
wykazać, że wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę polegającą na żywieniu zbiorowym tj. przygotowaniu wraz z wydaniem
posiłków obiadowych w szczególności dla uczniów szkół, pacjentów szpitala, podopiecznych domów pomocy społecznej itp.
odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 125.000,00 zł
brutto (kryterium obligatoryjne, konieczne do spełnienia warunku udziału w postępowaniu). Wykonawca powinien przedstawić wykaz
wykonanych lub wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do
dokumentu należy załączyć dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W
przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane,
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów poświadczających, że wykazane usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa wyżej, budzą wątpliwości
Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, ze zamówienie nie zostało wykonane lub zostało
wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub
miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Ocena spełniania
warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie
oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu
(Załącznik nr 4)
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez
właściwego państwowego inspektora sanitarnego do przewozu żywności (posiłków) (Załącznik nr 5)
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje pomieszczeniami dopuszczonymi przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego
do przygotowywania posiłków obiadowych od surowca do gotowego wyrobu oraz dystrybucji gotowych posiłków w ramach cateringu.
W przypadku udostępnienia miejsca w którym przygotowywane będą posiłki podmiot udostępniający musi posiadać zezwolenie
(decyzje lub zaświadczenie) właściwego inspektora sanitarnego zezwalającą na produkcję posiłków obiadowych od surowca do
gotowego wyrobu, podawanych w naczyniach wielokrotnego użytku oraz dystrybucję posiłków w systemie cateringowym.
Pomieszczenie wskazane w zdaniach poprzednich musi znajdować się w odległości nie większej niż 20 km od siedziby
Zamawiającego. Zamawiający do oceny będzie brał odległość rozumianą jako długość w metrach lub kilometrach trasy (drogi) jaką
będą dostarczane posiłki, wskazaną w druku oferty (Załącznik nr 1). Pomiarów należy dokonywać za pomocą narzędzia
internetowego Google Maps.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2)
Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego na
potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108, 109 ustawy pzp:
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego
aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani
nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w
niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4,
art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie
osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00589692 z dnia 2024-11-12
2024-11-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
(Załącznik nr 7) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki dotyczące zmian umowy opisane są w załączniku nr.9 SWZ - wzór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-26 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00589692 z dnia 2024-11-12
2024-11-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

 

Załącznik nr 1 - formularz oferty na 2025 r

Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na 2025 r

Załącznik nr 3 - oświadczenie dot. posiadania policy OC na 2025 r.

Załącznik nr 4 - wykaz usług na 2025 r.

Załącznik nr 5 - wykaz potencjału technicznego na 2025 r.

Załącznik nr 6 - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby na 2025 r.

Załącznik nr 7 - oświadczenie dot. grupy kapitałowej na 2025 r.

Załącznik nr 8 -oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa na 2025 r.

Załącznik nr 9 - wzór umowy na 2025

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 12.11.2024.14.26.45_08dd031b-9c7d-870d-b47b-0200016ea1ca.pdf 2024-11-12 14:26:45 76,3KB
Specyfikacja warunków zamówienia
1 12.11.2024.14.26.45_SWZ_na_2025.doc Po terminie otwarcia ofert 2024-11-12 14:26:45 15KB 6 razy
Wynik postępowania
1 06.12.2024.13.54.23_MOPS_SKAN_20241206_12571936.pdf 2024-12-06 13:54:23 178,3KB
2 17.12.2024.11.25.03_08dd1e81-9f6a-b79f-5530-cb0001b538d6-1.pdf 2024-12-17 11:25:03 66,3KB
Informacja z otwarcia ofert
1 27.11.2024.12.10.43_MOPS_SKAN_20241127_12085334.pdf 2024-11-27 12:10:43 144,0KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Gręda 12-11-2024 13:48
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Gręda 12-11-2024
Ostatnia aktualizacja: 17-12-2024 11:25